• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Resan till livet som skuldfri

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 664
Mottagna reaktioner
836
Poäng
747
Där ser man. Läser man runt här på forumet så ser det ut som Wästgöta kan vara svårt att få ett större lån så då känns det som lutar mot ta ett lån hos Nordea eller slänga iväg en förfrågan på Advisa/Lendo.

hade jag inte redan haft 20+ % ränta hade jag nog haft kvar det men behöver nog i vilket fall omförhandla dessa med nya lån/samlingslån.

Du förlorar ju inget på att söka hos Wästgöta, men i mitt fall var det inte till så stor nytta. Jag fick halvokej ränta på 6,75 så jag brydde mig aldrig om att göra något åt det, men eftersom det ändå inte gav mig något bättre UC-betyg att ha lånet osynligt så hade det antagligen varit förmånligare för mig att låna i en vanlig bank.

Annars har jag inget negativt att säga om Wästgöta. Lånet beviljades på sekunden och betalades ut inom ett dygn typ, och det var enkelt att amortera extra när jag fick en slant över.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Tacksam för ditt svar. Helt klart värt att se över när min sista anmärkning försvinner mars 2022!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp